Yagmurr8 Miracleee ben bitirdim bile 24 haftalıkken başlamıştım 28 de bitti, şu an 35. Haftam bitecek yarın emzirme haftasına özel etkinlik varmış çağırıyor tekrardan ona katılacağım ☺️ gayet güzel ve bilgi dolu geçmişti benim 🍀
Sukrancinar-42 sedanur_bpr0 doğum evine gittim Ali Kemal belviranlıya elif ebe veriyor eğitimi ben gittiğimde tek kendisi vardı ama sanırım şimdi yanında biri daha varmış. gitmediyseniz mutlaka tavsiye ederim.🤗 Kendiside tecrübeli bir ebe olduğu için çok güzel geçmişti. Üç günlük eğitim inanın bir saatini bile boş konuşarak geçirmedik 😄🌸
Destiny21 Miracleee gebe eğitmenim o kadar samimi ki kadını görünce otomatik rahatlama geliyor 😂 bence kesinlikle gidin bir şey yapmasanız bile sohbet etmek insanı rahatlatıyor
aysenurr- Sevdeeez belirli bir hafta şartı yok canım. Geçen hafta başlamış dersler ama tanışmayla geçmiş. Bu cuma başlıyorum bende
Ebeguy Bende kayıt olmuştum bugün başlıyor 27. Haftamdayım 4 hafta sürecekmiş hafatada bir gün bakalım gidip görelim☺️
Tasci3675 Saygi_can doğuma kadar olan eğitimleri aldık bu hafta sürekli eğitim değil tabi yoga falan yapılıyor doğumda yapılacak hareketler
Madammee Tasci3675 tmm cnm teşekkür ederim 28. Haftadayim ama söylemediler benim mi sormam lazım gitmek istiyorum diye çünkü kontrole gittiğim hastanede var ama yönlendiren olmadı hâlâ