Kızlar 15+4 üm inanılmaz sırt ağrısı çekiyorum iki gündür yalnış anlamayın bel değil sırt yanı göbeğimin arkası değil göğüs arkam . Onurgamın iki yanı ve kulunç yerleri hep kuluncum olmuştur ovalatırım geçer ama bu inanılmaz bi acı sanki bütün üst vücudumu ele geçiriyo kulunçmudur suzce? Bide kalbime vuruyo acısı kalbim midem belim aynı anda o kadar acı veriyoki bugün acıdan gece uyuyamadım inanın. Bardak çektirirdim eskiden şimdi internet sakıncalı diyo doktoruma yazdım ne diycek diye siz ne önerirsiniz yani dinlenmekle geçmiyo aksine uzanınca daha çok acıyo