Hatice_70 Kizlaaaar kaç haftalıksnz? Cinsiyetiniz nedir? Alışverişe başladınız mı? başladiysaniz kaçıncı haftada başladınız? 21+5 cinsiyet Erkek🩵 alışverişe başladım gözüme güzel gelen şeyleri alıyorm
DENIZ_55 Hatice_70 17 haftaligiz cinsiyeti bilmiyoruz tam dahada bisey almadım erken zaten 1 veya 2 ay sonra başlarım almaya nasip olursa
himne_ Hatice_70 31.haftadayım kızımız geliyor inşallah💓🥰 eşya olarak eksiğimiz yok odası hazır bikaç kıyafet eksiğimiz var onları da hallettik mi tamamız🥰🤲🏻🩷
Meneksekara Hatice_70 15 haftalık olduk ilk bebeğim kız buda kız oluyor ablasının kıyafetleri eşyaları duruyor o yüzden almam diye düşünüyorum ama beşik almayı düşünüyorum suanda başlamadım bende alışverişe ama beğendiysem biseyler alırım belki 😂
Beyzanrrr Hatice_70 23 haftalık Cinsiyet Kiz Hoşuma giden şeyleri alıyorum öyle büyük bir alışverişe çıkılmadi
Hatice_70 himne_ oyy maşallah hiç bişey kalmamış 🫠 sizi zorlamayan bi doğum olur inşallah sağlıkla kucağına al 💗😊
Hatice_70 Meneksekara oy maşallah ne güzel belki ilerde cinsiyet erkek çıkar 😂😂😯 15 haftalikken iyi de göstermiş kızlar genelde 20. Haftaya kadr fln göstermiyor ya gerçi ikinci gebeliğin olduğu için de olabilir sağlıkla kucağına al inşallah 💗🤲🏻
KuzeyinAnnesi10 Hatice_70 25+3 deyim Oğlum oluyor Bitirdim bile alışverişi 2 hafta sonra yıka ütüle yapmaya basliycam çünkü bel agrim çok zorlamaya başladı şimdiden. 13 de başladım 24 de tam olarak alışverişim bitmişti odasına kadar hazırım.
DENIZ_55 KuzeyinAnnesi10 malesef doktor tam net diyemem dedi öbür ay kesin konuşuruz dedi bende tmm dedi göstermedi herhalde yaramazim🌼