Selam. 32 + 1 haftadayiz ve 3 gündür siddetli regl agrilarim var. Gelib giden agri da dehil bildiyin sadece asahi kisim agriyor. Bugun ultrasona gidicem. Serklajliyim yani altdan bakip acilma varmi yokmu diyemezler. Dun yuruyemiyordum. Butun gun uzandim ama sanki serklaj olmasa bebek disari cikicak gibi hiss etdim. Suan sabah mesela kalktim yine agriyor karnimin alti. Progesteron koydum fitil. Bakalim ultrasonda ne diyicek. Dogum belirtisimi acaba ? Ciger iynemizi de 10 gun felandir olduk. Doktor erken dogum olursa cigerleri iyi gelissin dedi.