ZumrasMom_ sağlık ocağındaki doktor gebe olmayan insana göre değerlendiriyor canım. Benim bundan kat kat yüksek çıktı , doktorum kızdı neden bunlara bakmış boşu boşuna dedi. Sadece b12 hapı verdi. B12 de seninkinden çok düşük benim. Yani kafaya takılacak bir durum yok ,stres yapma