Duyguuuu Kizlar aksam 5ten beri sanci cekiyorum hastaneye gittim sancilarim cikti düzenli ama 0 açılma. Şuan ilk çektiğim sanciyla bu cok farklı. Dua edin ben hepiniz icin dua ediyorum.
Almanyagelini Duyguuuu Allah kolaylıkla, bir avazda kurtarsın. Sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah. Kaçıncı haftadasınız?