Kızlar gebelikten önce 4 dişim için anlaşma yaptım son 1 tane kalınca gebe olduğumu öğrendim ve bıraktım şuan 4 aylık oldum ve yapılan dişlerimden biri kırıldı ağrıyor tekrar tedaviye başlayıp kırlan ve son kalan dişimi yapsam sorun olur mu gebelikte dolgu yaptıranlar cevap verebilir mi 🥺