Abdulzade Kızlar ben 6+2 haftalık hamileyim Bu gün yüzümdeki tüyleri iple aldırıcam Bebeğe bir zararı olurmu (acı verdiği için) lütfen bilenler cevaplasın🥺
8mucizem8 Abdulzade olmaz kesinlikle her yerindeki tüyleri aldırabilirsin sadece lazerden ve kimyasal tüy dökücülerden uzak durmalısın onun dışında için rahat olsun 31+4 üm bende ağda ile aldırıyorum
Kizcelerimmmmm Abdulzade ilk gebelik sanırım canım 🥰 ne tatlı telaşlar 🥰 bizde doğumu bekliyoruz bu haftaların kıymetini bil ileride çok ağırlasacak sin gerçi hepsi öyle olmuyor benim ilk kızım çok rahat bı hamilelik geçirmişdim bu daha bı zor
Abdulzade Kizcelerimmmmm evet canım çok heyecan var, ilk önce eşim dedi bir zararı olurmu diye, çok şükür kızlar dediler zararı olmayacağını❤️ sizde sağ sağlim kuvaşasınız bebişiniz ile🫶🏼🫶🏼