OzlemC hiç pişmanlık duyma, sizin için ne hayırlıysa o olsun sezeryan oldum 3 gündür ağrılarım oluyor elbet ama yanında bebeğin olunca katlanıyorsun, sezeryanı bazıları çok abartıyor ama inanki bünyeden bünyeye değişiyor, ağrı kesiciler iyiki var bu arada:))