Kızlar 27+4 kızıma hamileyim, o doğduğunda oğlum 3.5 yaş oluyor aralıkda İnşallah. Kreşe gidiyor 1 yıldır, ben de özel ders veriyorum evde onu bırakıp işe dönemedim, sonra da ikinci bebek geldi işte. Sabah 09:30-12:30 5 öğrenciye ders veriyorum, sonra 1 öğrencim var yakın oturuyor, ne zaman çağırsam o saat gelir. Maddi olarak işe devam etmem daha iyi, bebek doğunca eşimin 1 yıl işten çıkıp kurs alma durumu var, ilaveten de araba aldık onun ödemesi. Şimdi sorum şu: günde 3 saat dersi bebek 1 aylıkken bir yardımcı alıp devam edebilirmiyim sizce? Beni çok zorlar mı acaba? Kış olduğundan hastalık durumu da söz konusu ama çoğu zaman maske kullaniyorum zaten. Kafam bu konuda fazla karışık ya. Ara verirsem yeniden öğrenci bulamamaktan da endişeliyim🥲