Yesimm0011 Kızlar 38+3 deyiz ve artık doğurmak istiyorum çok ağırlaştım geceleri çok zorlanıyorum yatarken siz de durumlar nasıl
Ebebe Yesimm0011 37+6 yım ben de uykular haram kilosu da artmış normal doğumda yırtık olabilir çok böyle giderse dedi bı doktor. Ben de artık beklemekten ve belirsizlikten yoruldum gidip sezeryan günü alacağım :(
baybarsmom Yesimm0011 tam 38 oldum bugun bazen doğurmak istiyorum bazende gittiği yere kadar gitsin istyorum 40 ı göreyim istiyorum ya neyse ki yolun sonuna geldik 😅
Kizcelerimmmmm Yesimm0011 40+2 canım bende aynı haldeyim artık bikini bölgesinin batmasında gece kramplarından yorulmuş durumdayım ama hala kendi gelesi yok 😒😒
ebruuu- Yesimm0011 ben de 38+6 dayım bel ağrısı hariç bir belirtim yok ama çok zorlanıyorum artık adım atarken bile, doktorum 12 ekime kadar bekleyelim dedi 40 hafta için, ama bebeğimin kilosu geçen hafta 3600 dü açıkçası korkuyorum 4 üzeri olacak gibi 😩
gokyuzununogrencisii Yesimm0011 19 haftalıktan selam 😂 kucağıma almak istiyorummmm artık , en başından beri uyuyamıyorum uyku sorunu çok fazla ve mide yanmasi, bulantı sabah kusması sırt ağrısı 🥺🥺🥺
Mylove47 Yesimm0011 bende doğurmak istiyorumda ne kadar zorlansamda kalkarken otururken bile rahatsız ediyor artk göbeğim beni ondan doğsa rahatlariz ama ben yine de bekliyorum zamanı var diye 38+3deyim bende
Tatar59 Yesimm0011 inşallah bı an önce gelir 🤲 benim ikinci yolda. İnnsallah 37lerde falan gelir diye dua ediyorum. İlki 39da doktor müdahalesi ile doğdu. Son haftalar gerçekten çok zorluyor anneyi. Allah yardımcınız olsun. Çok çok kolay doğum olsun insallah
Yesimm0011 Tatar59 Aminn inşallah sizin içinde hayırlısı olsun bebişlerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🤍
ElayAysen Yesimm0011 Biz 32 + 1 haftadayiz. Ama geceleri uyuyamiyorum migdem cok yaniyor agzima geliyor. Hemen kalkip oturuyorum ve asagi inince yeniden uzaniyorum cok bunaldim artik :D 37 hafta olsa da rahatca dua etsem dogum icin simdi erken :D