Kızlar selam dün biraz yürüdüm ayakta çok kaldım ondan mı bilmiyorum ama akşamdan beri karnım taş gibi bebeğim hareketli çok şükür hissediyorum hareketlerini ama kendini çok kasıyor kafası kanalda zaten ayaklarını falan gerdiriyor gibi hissediyorum canım çok acıyor ve karnım düzenli sancı gibi değilde böyle regl ağrısı gibi aralıklı ağrıyor anlayamıyorum doğum belirtisi mi