Kızlar ben bugün doğum yaptım dualarınızı bekliyorum bu arada. Bugüne kadar hep normal doğum istedim ama çatın dar olmaz dedi doktorum bende kendimi sezeryana göre kodladım sabah kan vermek için erken saatte geldik gece 3 den sonra hiç bir şey yiyip içmedim sadece sabah 9 gibi susuzluktan ölüyordum doktorun sekreteri çok minik bir yudum al dedi sonra kan sonuçlarını bekledik odaya alındım sonuç çıkınca sedyeyle gelip beni aldılar ameliyathaneye götürmeye o sırada eşim ve ailemden ayrılırken korktum meğer ne kadar gereksiz bir korkuymuş girdik ameliyata ilk önce belimden iğne yaptılar spinal anestezi o kadar hissetmediğiniz bir iğne ki elime açtıkları damar yolu bile mahvetti beni o iğneyi hissetmiyor insan. Sonra bacaklarım uyuşmaya başladı beni yatırdılar o sırada ameliyathane serin güzel bir ortamı vardı karnımın oraya batikon sürdüler ardından örtüler örttüler benim tek zorluk çektiğim nokta buydu örtüler sıcak gibi yaptı terletti beni midemi bulandırdı zaten hemen mide bulantısı için serum verdiler bir kaç saniye sonra geçti bulantım. Yanınızda bi tekniker var sizinle sohbet ediyor doktor şarkı açtırıyor herşey o kadar keyifli ki sonra bi anda çocuk çıktı 10 dakika falan sürdü gösterdiler giydirmeye götürdüler beni dikmeye başladılar o sırada çocuk geri geldi fotoğraf falan çekti doktorumuz ardından çocuğu odaya götürdüler benim dikişlerde 20 dakika falan sürdü sonra beni sedyeye aldılar odaya götürdüler ağrı kesiciler sonda ile hiç bir zorluk çekmedim sadece bi hemşire sondayı çıkardı ben hala hissetmediğim için çişimi yapamadım o sırada dikiş yerimin ağrıdığını hissettim sondayı geri taktırdım anında torba doldu bi rahatladım. Bol bol yürümeye çalışıyorum eşim sabahtan beri ölü gibi uyuyor ailem eve gitti tek başıma çocuğu emzirmeye çalışıyorum gazını çıkarıyorum üstünü değiştiriyorum yani gerçekten korkulacak zerre bir şey yokmuş kendinizi asla kasmayın aslında çok basitmiş kızlar