Meneksm Sezaryen olanlara özenmek..Daha birkaç gün önce zorunlu sezaryen olan biri olarak söylüyorum bu hiç de ozenilecek bir şey değil..Tamam panik yapmazsanız hemen hallolacak bir durum,en fazla 1 saat sürüyor zaten ama o anki ameliyat psikolojisi,7 kat birden asaginizin kesilmesi,sizi sağa sola çekiştirip bir şeyler yapıldığını bilmek,tamam bebek çıktı diyelim şükür ama sonrası..Odaya giderken üşüyüp titreme,sonrasında anestezi etkisi geçince duyulan ağrılar. En önemlisi de bebeğinizi birinin yardımıyla kucağıniza almak zorunda olduğunuz o anlar. Emin olun bunların hiçbirini yaşamak istemezsiniz. Şuan dikislerim yanıyor,her ayağa kalkıp oturduğunda,wc ye giderken,yürürken o ne zaman gececegini bilemediğin sızlama,kesik ağrısı..
Ben 37. haftama kadar egzersiz yaptım. Normal bir doğum istediğim için her yere yürüyerek gittim,uzak yerlere dahi..Beslenmeme dikkat ettim,bol su içtim ve kilomu da çok şükür korudum..Ama işte bazı şeyler insanın isteği dışında gelişebiliyor. Çok şükür evladımı kucağıma aldım,umarım sizler de alırsınız lakin Allah her şeyin bir yolunu göstermiş bizlere. Siz normal istersiniz sezaryen olur,sezaryen dinlersiniz normaldir her şey aslında ve bakmışsınız ki bebeğiniz kucağınızda.☺️Umarım güzel bir doğum süreci geçirirsiniz..