Berraseris benimde son adetimin ilk günü 2 Eylül Pazar akşamı kan verdim yani 01.10 da beta 166 çıktı acildeki hemşire içeri girer girmez tebrikler gebesinizz dedi bugün tekrar kan verdim 565 çıktı sana neden düşük demişler anlamadım benden bile yüksek değerin şuan 4+3 gösteriyor uygulama benim için iki günde bir test yaptır artmasını kontrol et ha bir de bu iki gün içinde yerleşme kanaması olabilir onunda takip et