AslanKadini bende de bi garip ya hic dokunmuyorum yorumlara bakarken asagi ediyorum onceki posta gidiyo hani postlarin oldugu kisma gelse anlicam da onceki girdigim posta giriyo yani degisik bu aralar uygulama o esnada bide bi kac saniye donuyo mesela bu posta girmistim ciktim baska posta girdim ayni sekilde oldu beni direk buraya atti ben de sinir oldum yorum yapayim dedim belli ki evren bana isaret gonderdi heralde 😂