Hemen doktota gitmene gerek yok. Evde kendini takşp etmen lazım sancıların kaç dakika arayla geliyor düzenli mi diye. Nişanımdan 1 hafta sonra doğurdum mesela bem. Sancıların düzenliyse 5 dakikada da birse öesela tamam artık bu doğum dersin. Ya da suyun gelirse hemen gitmelisin. Güzelce duşunu al çantalarını kapının önğne koy bekle. Rabbim kurtarsub