Gozdemomy Bu ne böyle ya 🤦♀️ hem sabah hem gece mide bulantısı valla bezdim 1 haftadır sizlerde böylemisiniz arkadaşlar 33+2 oldum
reinamm Gozdemomy 31+4 bende öyleyim. Hatta doktorun yannda bile kusmuştum ultrasondayken😒 düşük tansiyon problemim var
mrshavva 35 haftalığım 33. Haftanın sonuna doğru bir başladı ara ara devam ediyor şuan bile bulanıyor midem kusmada kusamıyorum sadece öylece bulanıyor kussam rahatlarım belki biraz ama maalesef saçları yıkınca da bulanır derler acaba ondan mı bilemedim ki
Gozdemomy mrshavva evet kusma yok ama habire bulantı var anlamış değilim ya 2. Hamileliğim enteresan 🤔🤔
BusraEda Bende 33 um son 4 5 gündür felaket kötüyüm. Hamileliğin rahat geçti . Bulantıdan ziyade o mide suyum sürekli ağzıma geliyor. Boğazım tahriş oldu resmen Hele 2 gündür evi dip köşe temizledim. Eğildikçe yukarı yukarı geldi . ne soda ne bişey engel olmadı eşim eczaneden bir sprey almış doğal hamileler için o biraz iyi geldi
Gozdemomy BusraEda evet mideden su gelmesi kötü bugün birsey yedim canınız çeker demeyeyim habire agzıma su geliyor tadı da geliyor daha kötü oluyorum keşke yemeseydim 😣 zaten 5. Ayıma kadar çektim bulantı kusma son 1 ay kala niye başlar ya
BusraEda Gozdemomy sanırım bebişler yukarı baskı yaptığı için tetikliyor. Bide yükselen hormonlarımızdan biri mide kapakçığını sertbestleştiriyor ondan dolayı . habire işte . midedeki su boğazda bir aşağı bir yukarı 🤯