Mineabdullah1 Kızlar 26 haftalık hamileyim karnım çok kuruyor ve kaşınıyor önerileriniz var mı? Ben bebek yaği sürüyorum ama hala kaşiniyor
Tugcetarar Mineabdullah1 bende 24+3 teyim gerilme ve kasinti hissi oluyo badem yağı ve cera ve nin nemlendiricisini suruyorum arada hobby vucut losyonu var onu kullaniyorum iyi geliyo hiç catlagim yok çok şükür ilk gebeliğim
Beyzanrrr Mineabdullah1 bnmde geceleri kasiniyor acı badem yağı kakao yağı birde biol iol yağı kullanıyorum
Sehermahsum7321 Mineabdullah1 karın çatlayacak ben neler neler kullandım en son karnım çatır çutur 32 haftadan sonra harita döndü 😅