Ozge56 emzrin illaki gecicektir bebeğe ama bunun için emzirmekten vazgeçmeyin bebeğinizin burnunu temizleyin arada odasını havalandırın bişi olmaz kendinizi kötü hissediyorsanız acile gidin 4 senedir. Parol dışında ilaç kullanamıyorum çocuk emzirmekten 2 sene daha kullanmicam ben her hasta olduğumda acile gidip serum taktiririm çocuğumu kucağıma alacak dermanım yok ona bile bakamıyorum diyorum serum takiyoslr genelde hemen en azından seni kendine getirtir