Gencanneeeeee canim bende 22. Haftadayim, inanır mısın 20. Haftadan beri bir gün çok hareketli mutluyum, iki gün tık yok hastanelerdeyim, artık beni kovuyorlar gelme diye,ama benim bir düşüğüm birde ölü doğumum var diye kaygılıyım koşa koşa hastaneye gidiyorum. Seni sakinleştirmek isterim hareketler konusunda duzensizler, ancak kaybı olanlar ne yazikki daha takipli olmalı. Rahatlatmis olayım ama yaniltmis olmayayım. Ufak bir yürüyüş yapıp uzanın bakın hareket gelecek mi?