Öncelikle merhaba kızlar biraz geç oldu ama anca kendimi toparlayıp yazma fırsatı buldum hemde bebişimi emzirirken 🥹26 Eylül sabahı planlı sezeryanım vardı spinal oldum doğum esnasında herhangi bi ağrı sızı yoktu çok rahattım sadece bebeğin doğduğu an sesini duyunca ve görünce bebeği sakinleştirici almak zorunda kaldım kalbim yerinden çıkacak gibi heyecanlıydım ilk değil bu arada 3. Sezeryanım 8 gün oldu doğum yapalı bebeğim 3 kilo 30 gr ve 51 cm doğdu çok şükür durumumuz iyi herhangi bi sıkıntı yok 🙂dikişlerim yeni yeni toparlanıyor ağrım ilk 2 gün çok vardı ondan sonra hafifledi gün geçtikçe. Bu arada çok kıskanç bi ablamız var üstüne kuma gelmesini hala hazmedemediğini düşünüyorum ama gün geçtikçe oda alışıyor artık bebeğin bu eve bize ait olduğuna 🤭😁 benden bu kadar .Allah isteyen ve hakeden herkese nasip etsin bu duyguları inşallah doğum yapanlara bebişlerini sağlıkla büyütmelerini ,hamile olan arkadaşlara da sağ salim kucaklarına almak nasip olsun diyip kızçelerim uyumuşken biraz dinlenmeye gideyim hepinize iyi geceler 😊🌸😇