Ressammom Kızlar son bir haftadır artarak devam eden mide yanmam var ilaç kullanmak istemiyorum sürekli soğuk süt veya su içiyorum ama geçmiyor dahada şiddetleniyor etkili işe yarar doğal bir çözüm yolu var mı bildiğiniz
Ressammom Ressammom Artık o kadar şiddetleniyor ki yemek borum yara olacak diye korkuyorum ağlama geliyor 😒
Annemm1213 Ressammom mecbur ilaç içeceksin ben de aynıyım ne denediysem olmadı tek çözüm ilaç kısa süre de olsa iyi geliyor başka hiçbir çözümü yok ama yine de doğal maden suyu dene sakız da deneyebilirsiniz belki işe yarar
eftelyaa1603 Ressammom Ben su bile içemiyodm en son doktorum bi hap yazdı hergünde içmiyorum geçti çok şükür boşuna çekmişim bi gün içiyorum üç güne kadrda yanmıyor boşuna çekmeyin doktrunuza söleyin ilaç zararı olsa doktor nie versn
H-i-l9598 Ressammom dün bende aynı sorunu yaşadım su bardağının dibine 1 çay kaşığı karbonat yarım bardak su hemen kesti kız vallahi
8mucizem8 Ressammom valla ben gaviscon kullanıyorum geçiriyor ama ilaç içmek istemiyorum diyorsun yazılışını bilmiyorum da okunuşu çorçıl olan karışım var maden suyu tuz ve limon suyu mideyi rahatlatıyor veya yoğurt da aynı şekilde etki ediyor diye biliyorum