Merib
15 haftalık gebeyim vajınamda mantar oluştu doktor fitil gibi bir ilaç verdi ismi başlıkta yazan onu demin kullandm vajınanın içine koydum kullanan varmı merak ettim etkısını
Merib
Kullanan yokmu hiç kızlar
Merib
.....
Rumeysa2515
Canım ben gyno max xl kullanıyordum benim kullanma sebebimde akıntımın kokulu olmasıydı 3 tane çıkıyor içinde kullandım ve koku kesildi
Myhoney
Bende kullandım mantar için.