Selamlar hanımlar
Herkesten habersiz bebekten önce yakın bir tatile gelelim dedik ondada başıma iş mi aldım bilmiyorum. Açık büfede yerken biraz fazla kaçırdığıma yormak istiyorum ama saatler geçtikçe daha da rahatsız olmaya başladım.
Gaz sıkışması , kontrolsuz gaz çıkartma, karında ağrı, sırtta ağrı var akşamüstünden beri ve şu an daha da artmış durumda midemde bulanıyor ama kusmadım. Ya yediğim bir şey mi dokundu yoksa bebekle ilgili bir durum mu nasıl ayırt edicem 😩