Evrmmm yoğun değildi bir avuç kadardı ama kırmızı ve pıhtılıydı zaten kahverengi akıntım vardı fitili bunun için kullanıyodum kırmızı ve pıhtılı olunca gittim çok şükür birşey olmadı bebeğime ama bu olmıcak anlamına gelmiyor ki 3 keredir aynı şeyi yaşadım 1 er hafta ara ile en son 3 gün önce gece acildeydim yine kanamadan dolayı