sedanur_bpr0 sedanur_bpr0 Ben her ay daha adet günüm gelmeden 2 3 tane test yapardım. Ve hep negatif. Ta ki rahat bıraktım nasip dedim ve o ay hamile olduğumu öğrendim.
Dilosss05 sedanur_bpr0 haklısın önce herşeyin hayırlısı aynen üstüne durunca olmuyor bence de artık üstüne durmayacağım hayırlısı artık 🙏🏻