Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle 27. Haftaya girdim. 56 kiloyla hamile kaldım kilo almaya çok musaitim su içsem yarıyor 4 aylıkken 6 kilo aldım sonra doktor beslenmeme dikkat etmem gerektiğini ve yürüyüş yapmami çok kilo almamam gerektiğini söyledi bende 4. Aydan bu zamana dikkat ettim karbonhidratı kestim ve sadece bebeğe kilo yapicak besinlsr tükettim yürüyüşümüde yaptım ve şuandada gebeliğim den bu yana aldığım toplam kilo 10 kilo yani 65 kilo oldum. Bu haftaya kadar dikkat ediyordum ama artık kendimi tutamıyorum heleki tatlı konusunda tatlıya çok düşkünüm zaten ama artık istesemde dikkat edemiyorum bir dilim kesmiyor bir oturuşta 3 dilimden aşağı yemiyorum kesinlikle iradem yok bu konuda ve su son 3 gündür sürekli yeme isteği normal mi sizce bu durum morelimde bozuluyor bunca ay dikkat edip şimdi koyvermek bütün hamileler böylemi yoksa bende mi var bir tek bu durum ?