esra_sak61 Kızlar ilk dört ay mide bulantım vardı geçti şükür ama bugün mide bulantım yanmam ve kasıkta ağrım var normalmi
8mucizem8 esra_sak61 bende ilk aylar çok sıkıntı çektim mide ile alakalı şimdide son ayımdayım bu seferde ekşi veya acı bişey yesem hemen midem yanıyor 🥲
zumrasmom1 esra_sak61 ay aynı haftadayiz benimde ilk üç ay vardı bulantı kusma aşırı şuan da oluyor bir haftadır. Normal dedi benim doktorum
Elifaco esra_sak61 bende 31 haftalığım aynılarını yaşadım ıdraryolu enfeksiyonu cıktı bende içiniz rahat etsin istıyorsanız bence bı tahlıl verın bebek büyüdüğü ıcın de ağrı yapıyor kasıklara
esra_sak61 Benimde öyle ikinci gebeliğim ilkinde de son aylarsa mide yanmam vardı ama dünden beri hem midem bulaniyo hem adet sancısı gibi sancı vuruyor korktum acikcasi
Elfve Ben de ilk aylarda çekiyordum bunu ama şuan aşırı bulantım var halsizim bayılcak gibiyim bebeğim hareketli. Siz nasılsınız naptınız
esra_sak61 Tahllil verdim temiz çıktı bebek baş assa dönmüş baskı yaptığı için sancin olması normal dedi