Kızlar merhaba bişey sorucam aklıma takıldı yaeın doktorada sorucamda her yerde aynı mı acaba merak ediyorum 33+3 üm şuan normalde 34 ten sonra nstye alıcam seni belki yarında alır bilmiyorumda şimdi 34 ten itibaren her haftamı 15 günde bir mi ne nstye giriyoruz ya muayne ücreti hepsinde alınıyormu yoksa muayne +nst mı oluyor yada belirli bi zamandan sonra sadece nst mi oluyor özel hastane takipliyim bu arada merak ettim o yüzden sizede sormak istedim bide nst ücretleri neler ortalama