Bilmiyorum önceden adımı görüpte bilen var mı 2 eylülde 5.gün embriyosu transfer oldum çok şükür pozitif…Ama 11 Eylülde bi kanamam oldu yerleşme kanaması diye düşündüm doktora gittim tabii ki hemen bir sorun yok dedi keseyi gördük çok şükür yarın sabah kalp atışı için çağırmıştı doktorum 1-2 saat önce yine kanamam geldi çok yoğun ve pıhtılı değil ama kanama sonuçta birazda kasıklarım ağrıyor 😣 doktorum iğne söyledi hemen yaptırdık zaten düzenli her gün vuruluyorum sabah gideceğim doktora hiç böyle kanama yaşayan var mı iki kere 🥺 çok korkuyorum çok zorlu bir süreçti 4 yıllık evliliğimizde bu 3.gebeliğim ilk ikisi olumsuz sonuçlandı dua edin sabah gideceğim doktora