38+4 kızlar bugün kontrolüm vardı alttan muayene ettiler saat 4de hiç bir sıkıntım yoktu saat 8 gibi ara ara kramplar girmeye başları alt tarafıma sizce muayeneden mi yoksa doğum krampı olabilir mi doktor açılman yok dedi ama nst de 2-3 defa sancı çıktı 30-40-50 olarak Kramplar hala aynı şekilde devam ediyor sancı yok ama vajina krampı devam ediyor