Ozlemtash kadın doğum doktorumda kontrol için kan verdiğimde yüksek çıkmıştı 12. haftalardaydım sanırım beni dahiliyeye yönlendirdi korkulacak bişey yok ama baktırmış olalım dedi gittim dahiliyeye sanırım 16.haftalarda gidebilmiştim o zaman ki sonuçlarıma bakıp evet yüksek çıkmış ama 12.haftalara kadar gebeliklerde böyle yüksek görünebiliyo ama geçici bir durum oluyo dedi şu anki haftana göre normal haline dönmüştür muhtemelen dedi kendisi de kan istedi verdim ve dediği gibi sonuçlarımda olması gereken değere dönmüştü herhangi bir ilaç vermedi gizli bi yükseliş olabiliyormuş o haftalara kadar bana böyle söylemişti 🌸