Eliiiff_ Bugün 46. Günüm hala kanamam devam ediyor kahverengiydi düne kadar ve öyle leke gibi değil baya çamaşırı kirletecek kadar bugün rengi kırmızıya döndü böyle bir durum yaşayan var mı
Eliiiff_ Kubrakarahan adet döngüm hemen başlamış kanamanın arkasına 50. Günde kesildi benim kontrole de gittim her şey normaldi ne olur ne olmaz kontrole gidin bence
Naressmom1644 Valla bacım benimde öyle bebek iki aylık oldu hala geliyor. Doktoruma sordum olabilir normal dedi.
Eliiiff_ Naressmom1644 benim kesildi çok şükür de benim doktorum 60.günün olursa bi bakalım içerde parça kalmış olabilir dedi
Eliiiff_ Naressmom1644 korkma kız ben de sordum da kaldıysa napcaz diye temizlicez napcaz dedi korkulacak bir şey yok merak etme ama 60ıda geçerse bence git tekrar doktoruna
Naressmom1644 Aşkım temizlicekte ben Sezaryan oldum kescekmi beni ayyyyyy Alttan yapar dimi eğer öyle bişey varsa