Karnım düştü diye sevinmiştim burda da paylaşmıştım ama kızım kanala girmemiş yine açıklığımda yok hemoroidim de şişti. Doktorum bugün alttan muayane etti yine. Hemoroidi gördü tavsiye etmiyorum normal yapmanı ameliyatlık dedi. Ki benim malesef iç ve dış hemoroid problemim vardı zaten ama normal doğum sonrası herkes daha kötü olcağını söyledi ıkınma etkisiyle.Çarşamba da sezaryen için gün aldım. Hep normale endekslemiştim kendimi ama olmayacak sanırım. Öyle içim burkuldu biraz. he deminde nokta kadar kahverengi bi akıntım geldi. Özene bözene sakladığım meryem ana otumu da suya koydum kafam allak bullak oldu öyle işte..