Ygmraygn Suzann- ay burdayımm 🥹🥹🥹 çok korkuyorum kesesiydi içininin dokuluğuydu bilmem kaç ayda kalp duracak mı atacak mı pimpirik kraliçesi oldum
Panioku Benimde 6 haftalık adet tarihime göre ama ben geç yumurtlama gördüm yumurtlama tarihime göre 4 haftalık
Suzann- Ygmraygn aynı şeyleriii bende düşünüyorum haftaya tekrar kontrolüm var ve kalp atışını duyucaz inşallah bi sıkıntı çıkmaz diye düşünüp duruyorum 🥹🥹
umut1103 Ygmraygn 13. Haftadayım ileri haftalar da olan anneleri de okuyorum hala aynı vesvesedeyim🥹 kucağa alana kadar da bitecek bişey gibi değil😅 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏾
balbadem1 Ygmraygn aynııı aynı ilk beta artsın diye bekledim şimdi de bugün itibariyle 670 ile doktorum daha yapma dedi 11 Ekim de gel keseni görürüz dedi ama o güne kadar sürekli vesvese daha geleli kaç saat oldu doktordan ama aklım hep düşüncelerde
Tgcedlbdk Bu sabah hamile olduğumu öğrendim adet tarihime göre 5 haftalok1 yıldır bekliyorduk bu haberi ne olur dua edin yarın doktor kontrolüm var🥺🥺🥺
Alottawarmheart Tgcedlbdk maşallah sunhanallah Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin , en güzeli sizi bulsun 🩷😇
kubbb61 bizde takvime göre 5+1 iz betam 580 çıktı bugün doktora kontrole gideceğim inşallah güzel şeyler duyarız 🤲🏻
Edayigit edasontr ay nasıl öğrendin canım ikiz olduğunu ultrasondamı görüldü kandamı ilk bende hamileyim ikiz istiyorum kontrolum çarşamba günü çok merak ettim🥳😍😍
Bediaoflas06 Buradayız 5+2 ama çok telaşlı ya kalp atışını duyucakmiyim 5+5 randavum var sizce kalp.atisini duyarmiyim
Rgmss Bediaoflas06 benm de 5+5 te randevum var bana yazar mısınız keseyı gordunuz mu kalp atısı duydunuz muuu sıze cok dua edıcemm💘💘
Caglali Bediaoflas06 ben 6+2 kalp atışını gördüm benim doktor dinletmiyor ilk kalp atışlarını gösteriyor sadece 😂 ilerleyen zamanlarda dinleyeceğiz inşallah 🥹🤍
Naniklininik Bediaoflas06 Erken gibi kalp için vajinal belki duyarsınız ben de 5+1 im 4+4 iken kese görüldü ama bir daha gitmedim bu hafta yada haftaya düşünüyorum