24+2 deyim kızım olcak 🤲 ama her gun çikolata yiyorum canım aşırı ıstıyor bazen 2 bazen 3 tane durduramıyorum benım gıbı olan var mı tek aşerdim şey çikolata basından beri boyle tatlıyı da oyle cok seven biri degılım ama hamılelıkte cok çikolataya düştüm bi zararı olur mu ki yemeyim dıyorum yıyorum 😔