Elitopatra25 gakkoyengee ben doktoruma sorduğumda bunu seni anlaman imkansız demisti ki bende hep aşağıda hissettiğim halde bırak kanala girmeyi daha bebegin basi bile donmemisti
Kiwitoveannesi gakkoyengee benimkisi 30 haftada indi kanala 7 hafta zor bekledi ama ben hiç hissetmedim normal tekmelerini hissediyordum
Bet25 Valla ben hep kasıkda hıssedıyodum küçük tubaletımı getiriyodu 38+4 üm dedım kanala girdi dedım ama girmemiiş