Rabiaeso Halimekrt0_ tabiki olur su gelmesi çoğu zaman son raddedir hatta çoğunlukla doğumhanede çocuk doğmadan çok kısa süre önce gerçekleşir
Halimekrt0_ Rabiaeso teşekkür ederim bilmiyordum ve korkuyordum ya suyun geldiğini anlamazsam ve bebeğe birşey olursa diye
Rabiaeso Halimekrt0_ düzenli sancı başladığı zaman doktora gitmelisin suyu bekleme tehliheye atmış olursun Allah korusun . Rica ederim
Seyda08 Halimekrt0_ ilk gebeligimde suyum geldi ama gram sancim gelmemisti suni sancı vermek zorunda kalmislardir. Ve sunu soliyim suyunuz gelirse anlamamaniz imkansiz cok net bi sekilde evet suyum Geliyo diyebiliyosunuz🥰