muzlukekkkk1235_ İlk çocuğum 2 buçuk yaşında şu an 19 haftalık hamileyim 3 gündür sezeryan dikişimin üstü ve alt kısmı ağrıyor sol taraf sızlıyor üşüttüm gibi birazcık sizce bir doktoruma gideyim mi normal mı
yarencaliskan muzlukekkkk1235_ benimde oğlum 2 yaşında 24 haftalığım hafif hafif benimde ağrıyor zorlayınca yada üşütünce diyorum yarın gidicem bakalım bende sorucam bir sıkıntı var mı diye
yarencaliskan muzlukekkkk1235_ herhangi bir sorun yokmuş canım doktor kendini fazla zorlama dedi bebekten dolayı