EmelBabacan Benimde 28. haftada el ve ayaklarımda özellikle gece olan kaşıntılarım vardı..Sağlık ocağı gebeliğe bağlı dese de ben dahiliye hekimine başvurdum.Karaciğer enzimlerim çok yükselmişti..İlaç kullandım ve rahatladım..Bu durumu yaşayan biri olarak doktorunuza danışın ve ihmal etmeyin derim