NurGrlek
Hahaha aynı ben🤭 ama ben genelde mağazadan bakarım sonra online alırım kendime çok daha uygun oluyor. Pazar günü mesela bir ayakkabı beğenmiştim Boynerde 800 tl civariydi eşim tuturdu bunu al ama ben biraz tutumluyum araştiririm her yerde öyle alırım🤭 trendyolda aynısını 220tlye aldım😁😁😁 indirim vardı
Evet canım heralde son 2 hafta tabi daha erken gelmesse bu aralar çok toplanıyor hiç belli olmaz, dualarini eksik etme yarin kontrolum var biraz stressli günler geçiriyorum🤲