sumeyyeee_ Nasıl gidiyor hamişler, kasılmalarınız var mı? Doğum şekliniz belli mi? Çatı muayeneniz yapıldı mı?☺️
Aysee1123 sumeyyeee_ 36+3 👼🏻 Birşey belli değil henüz benimki çok hareketli bu hafta durmuyorr 💃🏻 Kasılma sancı vs yok. Doktorum çatı muayenesi yapmıyor önceden. Önümüzdeki hafta gideceğim tekrardan bakalım artık şekillenir daha sonrasında
Tmmmmjhff sumeyyeee_ 36+4 benim ama sancım var bi kaç gündür zorluyor beni 😏 Doğum belirtileri mi bilemiyorum ama
Elitopatra25 sumeyyeee_ 37+1 haftalik olduk biz kontrol var bu hafta içi bakalım nolur kasılmalar çok var Ağrımda oluyor kasıklarımda
sumeyyeee_ Aysee1123 anladım benimde ara ara rahim içi batmalarım oluyor ama kasılma türünden değil. Çarşamba kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor☺️
sumeyyeee_ Tmmmmjhff dinlenmeyle geçiyorsa yalancı kasılmalardır, gerçek doğum kasılmaları sık ve şiddeti giderek artıyor. Dinlenmeyle falan geçmiyor oradan anlarsınız☺️
sumeyyeee_ Comeasli Allah Allah🌝 ama bebiş ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi yani büyüme ve gelişmesi açısından. O zaten geleceği zamanı bilir siz akışına bırakın yine de.
sumeyyeee_ Ssstelli yalancı kasılmalar işte vücut alıştırma yapıyor🥹 bende de kendimi yorduğumda rahmimde batma oluyor. Dinleniyorum geçiyor.
Elitopatra25 Tmmmmjhff 36.haftadan sonra oldu kasilmalar ağrı felan şu son bı kaç gündür daha çok ağrı hissediyorum hatta şuan yazarken bile kasıklarım da ağrı var:-(
Tmmmmjhff Elitopatra25 Evet yatakta sağa sola dönerken sancım çok oluyor böyle gaz sancısıyla regl ağrısı karışımı gibi 😏
sumeyyeee_ Elitopatra25 dinlenince geçmiyorsa siz bir görünün bence🌝 açılma falan var mı ona da bakarlar hem.
Elitopatra25 sumeyyeee_ evet canım yansır belkide 35haftalikkende gittiğimde az çıkmıştı sancı doktorum çok az oda normal demişti ama şimdi daha sıklasti kasılma Ağrı’da arada adet olcakmisim gibi hissediyorum
Elitopatra25 Tmmmmjhff hele birde sabahları ayyy sola sağa dönerken aniden bir sancı giriyo yok böyle birşey :-| siz kaç haftaliktiniz
Elitopatra25 sumeyyeee_ en çokta dinlenirken hissediyorum zaten kasılma ile sanciyi bu hafta kesin soyliycem inşallah :-)