2 aydır reglimden 1-2 hafta önce kanamam oluyor çok koyu renk ve lekelenme gibi tüp bebek toplama işlemi görmüştüm ara verdim doktor olabilir böyle durumlar her kadında dedi ama hiç böyle bir durum yaşayamadım böyle bir deneyimi olup doktorun farklı yönlendirdiği yada bir sebep sunduğu durum yaşayan var mı acaba ? Hiç reglim düzensiz olmadı ilk kez böyle bir durum yaşıyorum.
Derleryahani
Derleryahani