Minikperi Pamuk benim de 17. haftam açmıyor bir türlü ablası da böyleydi. Herkes 13.-14. haftalarda öğreniyor hemen ben yine böyleyim 😖😅
Minikperi Pamuk haftaya 4′lü test sonuçları çıkacak o zaman bakarız yine dedi doktor artık 18. hafta olacak inşallah öğreniriz 😅 gerçi ablasına da hep erkek dediler kız doğdu şok ümidim kalmadı beni m 😂
Minikperi Pamuk detaylı vs hep pipi gösterdiler 32. haftada son kez erkek demişlerdi. Evet kız doğdu 😅 yani canlı canlı doğurdum uyutulsam falan dicem ki karıştı bu benim değil ama yok 😂