Tam bir ay once kurtaj oldum bugun kanamm var diye dr gittim tekrqr 5 haftalik gibi kese gorundu ama emin olamadi yani dusuk oluyo olabilir yada dis gebelim geciriyo olabirsin dedi ama kurtajdan sonra hamile olma sansim yok Rabbimin isi belli olmaz ama bizce mumkun degil boyle bisey basina gelen varmı