Zulbiye ben orada sezaryen doğum yaptım doktorum şüheda hanım çok memnun kaldım,doktorum hamilelikten doğumdan sonrasına kadar bu süreçte hep ilgiliydi, hemşireleri de çok ilgili oda temizliği filan da güzeldi günlük temizlik yapıyorlar, odadan çıkmadan zaten özel bir personel geliyor memnun kalıp kalmadığınızı soruyor ona göre notlar alıyor