17+1 haftalık olduk ama içimde hep korku var. Ya bişey olduysa ,kalbi atıyor mudur , elimi karnıma koyuyorum hissetmeye çalışıyorum hep böyleyim . Ultrasonda görene kadar kalbim yerinden çıkacak gibi oluyorum olumsuz şeyler duyacağım diye .. benim gibi olan var mı ? Daha yolu yarılamadık bile nasıl geçecek bugünler yaa ☹️