deryakayikci1993 spinal tabi, uyandığında acıyla uyanmak sıkıntı çünkü genelde acı ile uyaniliyor. Spinalde yavaş yavaş. Bununda dezavantajları var tabi iki spinal olmuş bı anne olarak omurgamda ilkinda olmadı ama ikincisinde ağrı oldu 5.gün bugün daha iyiyim. Birde sakinleştirici yapıyorlar zaten spinal rahat bence. O anı kaçırmayın mucize gibi karninizdan daha çıkmadan ağlama sesi, çıkış anı vs