Mlsfcr Türkiye de makat gelişli normal doğum yaptıran bir çok doktor var ☺️
Aslında dönmedigi için sezaryene alınmaz normalde, makat geliş normal doğuma engel değildir… sancılar beklenir doğuma yakın hala donmediyse ve makat gelişliye bebek yada anne uygun değilse ancak o zmn sezaryene alınır, çünkü bir cokkkkk gebede dogum günü bebek dönermiş
Tıp birdir, bilim birdir, ben bu şekilde öğrendim gebe okulundan, araştırma yaparsaniz da aynen bu şekilde görürsünüz.
Maalesef ama bir gerçek var ki “riske atmayalım” cümlesi altında sezaryene alma bahanelerinden birine dönüştü, halbuki gerçekten riske atmamak ise sancıya kadar beklenebilir çünkü doğum anına kadar makat duruş ne bebek de ne annede bir sorun teşkil etmiyor 😇☺️
(Postunuz konusu olduğu için anlatmak içimden geldi)
Benim bebeğim ya 36 ya 37 de dönmüştü
inşaAllah tez vakitte döner ve hayır ve sağlık ve kolaylık içinde normal doğum yaparsınız 🤲🏻 sağlıkla kavuşun İnşaAllah 🌸